Hemma igen

Efter sjukhusvistelsen, eller vistelserna. Nu så är jag hemma igen. Efter operationen och övernattningen på SÖS. Sjukhuset med den kanske vänligaste personalen på denna planet, och de längsta väntetiderna. Nu är jag lite groggy så jag ska nog kick back and relax. Men allt har gått bra. Tack mor och far men främst tack älsklingen som ställt upp så. Du har verkligen varit där för mig på alla sätt och vis trots att det varit jobbigt för dig. Om jag inte älskade dig innan så gör jag det definitivt nu. Du är min lilla nallebjörnshjälte och jag älskar dig för det :*

Kommentarer
Postat av: mi

Vad är det som har hänt?

2008-02-05 @ 16:06:52
Postat av: Bell

Ett smärre ingrepp som gick fel, så det fick bli ett större ingrepp. Men men, shit happens.

2008-02-05 @ 16:21:59
URL: http://belmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0