Kanske blir det en flytt?


Halloj alla,

Ciccie och jag sökte en lägenhet ihop idag. Nere i låghusen, så slipper man korridorshelvetet en gång för alla. Dessutom får man äntligen en bra och vettig "granne". Någon som inte städar alla vrår maniskt varje vecka, och inte heller någon som aldrig städar något någonsin. Dessutom är tvättstugorna öppna 24/7 och det är något jag kommer att älska. Då jag vägrar tvätta dagtid. Eller vägrar och vägrar, jag gör annat om dagarna och fixar mer än gärna tvätten om kvällarna eller, allra helst nätterna.
Om det går vägen, vilket jag inte ser varför det inte skulle, så kommer det bli lugnt framöver. Inga bråkiga grannar, inga x antal tusen personer som man ska dela dusch med och mest av allt: ingen mera Kantorn!

Yes, ma'am. Nu är jag trött. I need sleep.

/Bell

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hallooo! Låghusen bredvid Kantorn? Lägenhet är uuunderbart! :)

2007-05-03 @ 15:57:44
Postat av: Bellis

Nej, Flogsta. Ute vid dig. Vi fick en lgh i nummer 59 B (=

2007-05-03 @ 20:05:36
URL: http://belmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0