Muzak

Kryssa i alla band som du har hört :

Har du hört :
0-20 = IG
21-40 = G
41-60 = VG
61-80 = MVG
81-101 = MVG+

ROCK
[x] Blink 182
[x] Red Hot Chili Peppers
[x] Nirvana
[x] Foo Fighters
[x] Queens of the stone age
[x] Audioslave
[x] Nickelback
[x] Puddle of mudd

Totalt: 8

CLASSIC ROCK
[x] Led Zeppelin
[x] Pink Floyd
[x] Jimi Hendrix
[x] Aerosmith
[x] Queen
[x] The rolling stones
[x] The Who
[ ] T-Rex
[x] Mean street

Totalt: 8

POP

[x] Britney Spears
[x] Christina Aguilera
[x] Justin Timberlake
[x] Kelly Clarkson
[x] Simple Plan
[x] Backstreet boys
[x] Rachel Stevens
[x] Will Young

Totalt : 8

HIP HOP/RnB

[x] 50 Cent
[x] Fat Joe
[x] Kanye West
[x] Eminem
[x] Sean Paul
[x] Snoop Dog
[x] 2 Pac
[x] D12
[x] Xzibit
[x] G-Unit

Totalt: 10

METAL

[x] AC/DC
[x] Guns 'n' roses
[x] Mötley Crüe
[x] Kiss
[x] Iron Maiden
[x] Metallica
[x] Motörhead
[x] Black Sabbath
[x] Desyre
[ ] Redcat
[x] Dirty Licks

Totalt: 10

HEAVY METAL

[x] Dragonforce
[x] KoRn
[x] Judas Priest
[x] Deftones
[x] Fear Factory
[x] Cathedral
[x] Dragonhammer
[x] Rage Against the Machine

Totalt: 8

DEATH METAL

[ ] Chimaira
[x] Soulfly
[x] Hatebreed
[x] Children of Bodom
[x] Arch Enemy
[x] Morbid Angel
[x] In Flames

Totalt: 6

GOTHIC METAL

[x] Epica
[x] Paradise Lost
[x] Nightwish
[ ] Lacuna Coil
[ ] After Forever
[x] Xandria
[x] Within Temptation
[ ] Charon

Totalt: 5

PUNK

[x] Sex Pistols
[x] The Clash
[x] Misfits
[x] Towers of London
[x] Pennywise
[x] The Dead Kennedys
[x] The Ramones

Totalt: 7

INDIE

[x] Arctic Monkeys
[x] The Killers
[x] The Blur
[x] Franz Ferdinand
[x] Razorlight
[x] The Kooks
[x] The Strokes
[x] The Libertines
[x] Dirty Pretty Things

Totalt: 9

ALTERNATIVE

[x] Muse
[x] Radiohead
[x] Skunk Anansie
[x] Placebo
[x] Massive Attack
[x] The Darkness
[ ] Portishead
[x] The Shroud

Totalt : 7

"EMO"

[x] Fall Out Boy
[x] My Chemical Romance
[x] Hawthorne Heights
[x] Funeral For A Friend
[x] Taking Back Sunday
[x] Atreyu
[x] Lost Prophets
[x] Panic! At the Disco

Total: 8

--

Sammanlagt: 94
MVG+

PS. Bara för att jag hört banden, behöver det nödvändigtvis inte vara så att jag lyssnar på dem för jämnan eller att alla dessa band upptar någon form av plats på min iPod, dagligen. Dessutom vill jag understryka att emogenren är fel, men jag dömmer inte. Eller jo, lite. Okunnigt värre. Skäms på den som gjort listan. Dessutom är banden i många av metal/rock genrena så vidrigt felplacerade att jag nästan vill gråta. But that goes without saying. DS

/Bell

Kommentarer
Postat av: Marina

Oj, du lyssnar mycket förstår jag ? :D

2007-08-28 @ 16:48:46
URL: http://qute.blogg.se
Postat av: Bell

Jämfört med andra vänner är jag blott en novis :O

2007-08-28 @ 21:57:34
URL: http://belmas.blogg.se
Postat av: Rouaa

håller med om det med missplaceringar. hehe

2007-08-28 @ 22:23:43
URL: http://www.rouaa.blogg.se
Postat av: John

Jag fick 26, ojoj

2007-09-13 @ 15:13:56
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0