Kortelikort (=

Halloj alla, här kommer lite kort från resan... Enjoy (:


Fyrhjulingen och jag
Resan började lite lätt med att vi hyrde en fyrhjuling, för att ta oss fram med (:
Vi med hjälmar
Här är vi, strax innan vårt motorstopp med nämnda fyrhjuling. Glatt ovetande (:
A, kungligt
En pose med badringen som vi senare kom att sova i på balkongen och som gick sönder behändigt nog.
Jag, kungligt
Jag med min ROSA badring, som även den gick sönder efter en tuff natt på balkongen. (:
Annelie och jag
Sista kvällen på Cypern, ser ni ränderna efter bikinisarna? (:

Kalas, kalas...
/Bellis

Kommentarer
Postat av: Rouaa

Damn! Nu e du nästan lika brun som mig :p hahaha

2006-06-26 @ 13:03:00
URL: http://www.rouaa.blogg.se
Postat av: Bellis

Har du sett på maken (= Äntligen ser man mänsklig ut, inte längre som ett långtidssjukt spöke *skuttar runt*

2006-06-26 @ 13:57:30
URL: http://belmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0