Here in this life...


Halloj alla,

Intressant dag idag. Seg som as. Tankat film, hela dan. Hur jäkla patetiskt är inte det. En HEL dag bortkastad på ingenting alls. Visserligen lagade jag lite mat, vart ut och handla också. Så såg jag 'White chicks'. Egentligen en skräpfilm, men jag skrattade en hel massa. Och skrek en massa. Tyckte den var hysteriskt rolig, bitvis. Och som stort fan av bröderna Wayans utseenden tyckte jag att filmen definitivt var värd timmen jag fick vänta på att den skulle laddas...
Nåja, har även gjort en mindre inventarie bland serierna på datan, ser för närvarande ut som följer;
¤ Simpsons- avsnitt: 149 st
¤ Family Guy- avsnitt: 64 st
¤ Futurama- avsnitt: 68 st
¤ American Dad- avsnitt: 26 st
¤ Sponge Bob Squarepants- avsnitt: 102 st
¤ Filmer: 26 st
¤ Stand up: 97 st
Och musik så det räcker och blir över. Börjar bli dags att likvidera vissa av filmerna, som jag ändå aldrig tar mig tiden att se. Ska dessutom försöka ta mig ner till Sthlm imorgon och gå på bio med en pojk jag inte sett på år och dar, känns det som (= Min sötaste Alex är i Sverige igen, så vi ska försöka ses. Han åker hem igen nästa torsdag så det gäller att ta igen. Själv har jag föreläsningar som jag egentligen bör gå på men som jag undvikit hittills mest för att jag vart lat och orkeslös. Sen borde jag höra av mig till jobbet och sätta igång snarast, men ni vet hur det är... När man en gång fått ledigt är man inte alltför hurtig med att börja jobba igen... :P
Hemskt. Ska kika på Futurama tänkte jag, sen ska jag nanna kudde. Hon har hunnit bli sent.
Tudiloo.
/Bell


Kommentarer
Postat av: Alex

filmtajm B1. haha länge sen vi var på bio. undrar om vi inte skulle se nån skitfilm bara därför? eller om jag åker upp till uppsala och vi har en spongebobmaraton? hör av dig inna du åker så kan vi bestämma då!

2006-06-29 @ 02:57:44
Postat av: Element Five

White Chicks är en riktig höjdare precis som de flesta filmer bröderna gjort.

2006-07-01 @ 16:34:21
URL: http://kamikaze.blogsome.com/
Postat av: Bell

Jag gillar ju deras humor massor, och White chicks var himla kul. Dock går den, som alla andra filmer de gjort, lätt till överdrift. Men det bra överväger det dåliga, givetvis (=

2006-07-01 @ 17:40:01
URL: http://belmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0