Ayia Napa...



Halloj alla,

Nu sitter man pa ett internetcafe i Ayia Napa, eller Agia Napa som det stavas har. Solbrand som aldrig forr och nagot sugen pa att ta mig ner till stranden. Annelie ar pa vag till partybaten, jag ar lite av en partypooper och avstar. Jag har inte partat alls, jag kor lite pensionarsstilen och solar och utflyktar dagarna i anda. Sen ater man gott, badar och sover lite...
Tontigt egentligen, men himla trivsamt. Jag gillar att vara lite nordig, och det star jag for. Men det ska bli lite utgang aven for min del, det lovar jag.
Forlangde naglarna idag och det blev himlans tjusigt (: I ovrigt ar allt toppenbra, vadret, maten, kulturen och givetvis de underbart snygga pojkarna. Grek-Cyprioterna ar ett himla sexigt slakte... Sant blir man glader av (:

Allas eder,
/Bellis

Kommentarer
Postat av: Nina

låter himla härligt gumman, du gör rätt som utflyktar och solar. Jag menar, festar gör man ju hemma, eller?

Själv fick jag igår en liten, otrooooligt söt systerson. Så fin. ojojoj..... Men nu måste jag äta och duscha, ska til jobbet såklart. Hoppas resten av resan också blir fin! KRAM

2006-06-22 @ 06:53:24
URL: http://ninasblogg.blogg.se
Postat av: Bellis

Jag tror att festa kan man göra vart som, jag ville se mig om lite. Och det fick jag, som tur var (=
Nej, vad urgulligt. Du får ha det så skoj med lilla söta systersonen, och jobba inte ihjäl dig nu i sommarhettan. Ha det kalas, kramar

2006-06-26 @ 10:28:08
URL: http://belmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0