H&M- fynd och annat smått och gott (:

Halloj alla,

Nu har man vart ner till stan, lånat lite fler böcker, en film och så svängde jag förbi H&M en sväng. Väl inne hittade jag två gröna omlott-tröjor, en söt grön långärmad tröja samt en himlans gullig rosa tröja. Ett par örhängen och två armband också, allt på rea (:

Lite höstigt och himla sött. Hittade också en söt ärmlös skjorta som jag inte köpte idag men ska nog dit imorgon och inhandla den. Idén är nämligen att börja bära skjorta lite oftare. Jag älskar skjortor men kan inte använda bara skjorta utan måste ha nåt över eftersom jag är lite 'top-heavy' och det blir glipor i skjortan. Men som sagt, jag älskar att bära skjorta och skam den som ger sig så lätt (: Så med lite hjälp av säkerhetsnålar och en fin tröja  över så kommer det bli så tjusigt så.

I bakgrunden ser ni min nya säng och mina nya matlådor (= Men visst ser det lite tjusigt ut?! Med skjorta och en av mina nya omlott-tröjor. Kalas kalas.
Nu är det dags att gå ut och måla om cykeln, och fixa framhjulet. Inte så glamoröst men det måste ju göras (:
Smell you later,
Bellis

Kommentarer
Postat av: Anne

Hello Babe!
Fler än jag som planerar att måla om cykeln alltså? :) Har planerat göra det ett bra tag och var faktiskt och inhandlade färg i förrgår, men ack...och jag som faktiskt gillar att måla dessutom!
Idag ska jag o Karin ner till Uppsala över helgen, ska ev ut ikväll på BJ, ska du ut på partaj ngnstans??

Kramar

2006-07-28 @ 12:39:16
Postat av: Rouaa

Du är inte sann! Vet du vad? jag har halsbandet till både dina örhängen och det blåa armbandet på bilden :p Och en svart variant av den ljusgröna tröjan :p haha... Jag märkte att vi gillade liknande saker när vi va i stan iallafall :p

2006-08-29 @ 23:30:20
URL: http://www.rouaa.blogg.se
Postat av: Bell

Haha, nördigt värre. Vi får sluta synka vår smak så här på distans (=

2006-08-29 @ 23:34:01
URL: http://belmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0