Jag hittar mycket skoj nu (:

Allmänt:

Namn: Belma, men kallas oftare för Bellis eller Bell, Buba eller Bubic
Piercings: Inga mer än i öronen, men snart kommer en i underläppen
Tatueringar: Ja, och det kommer fler
Längd: 178 cm
Skostorlek: 39-41 beroende på skor
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: Marcus
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland
Tänker du på självmord: Nix, men mord har slagit mig som en idé av och till :P
Dricker du: Ja
Använder du droger: Njae
Röker du: Mjo
Snusar du: Det händer
Vilket schampo använder du: Sunsilk med doft av Cocosmjölk. Luktar semester tycker jag
Vilka skor använder du: Dojjor eller combatboots
Vad är du rädd för: Obildade människor, knarkare, mörkret, spindlar/kryp, depressioner, att kräkas, höjder... Listan är lång
Gillar du att tvätta: Inte innan, svårt att få tummen ur. Men när man väl är i tvättstugan är det okej
Gillar du bergochdalbana: OH YES!


Senaste:


Filmen du hyrde: Jag hyr sällan film
Filmen du köpte: Jesus, jag minns inte
Låten du lyssnade på:  Vision of degradation av Darkane
Låten du laddade ner: Crazy med Gnarles Barkley... Så länge sen var det jag fick ladda ner saker
Personen du ringde: Annelie för att kolla om vi skulle gå och öla nåt
Personen som ringde dig: Annelie för att berätta att hon var för lat för ölande
TV-program du tittade på:  The war at home
Personen du tänkte på: Magnus


För eller emot:


Utnyttja någon: Ingen nära, men folk i periferin har jag inga obligationer gentemot
Självmord: Vill man dö så kan inte jag besluta det åt en, de får väl ta död på sig om de vill det. Dessa ungdomar
Att använda droger: Tyngre narkotika är jag emot, lättare har jag inget emot. Vore hyckleri om jag sa att jag var anti all narkotika
Sex före äktenskap: För sex, emot äktenskap :P
Köra onykter: Alltid emot, utom den gången på Cypern. Då var jag bara cp och på semester
Förhållande mellan homosexuella: Skulle inte kunna bry mig mindre om vem folk väljer att dejta
Såpoperor: Det fanns en tid, den är förbi. Jag ser inte på tv men har inget emot skräptv


Favorit:


Mat: I stort sett allt som min mor lagar
Låt: På tok för många för att kunna välja ett par
Sak att göra: Resa
Ämne att tala om: Politik, för att enervera. Annars är serier det jag pratar mest om, och musik. Pojkar också (:
Sport: Åh, det finns så mycket jag gillar, fotboll, american football, snooker (räknas som sport), golf ibland. Lite sånt
Dryck: Fanta
Kläder: Rosa och jeans
Skådespelare: Emma Thompson och Dustin Hoffman
Film: Många
Band: Darkane, Lamb of God, Arch Enemy, DIO, Deathstars, Catamenia, Children of Bodom lite såna band
Bil: Audi A6 eller A8. Eller Mazda 6


Har du någonsin:


Ljugit för någon: Ja, jag är mänsklig... ibland...
Varit i slagsmål: När jag var yngre tyckte jag om att slåss med äldre pojkar
Blivit arresterad: Nja, inte arresterad. Tagen för fortkörning och för att jag cyklade på E4:an. Inte mer än så


Kommentarer
Postat av: Bell

Snooker äger! Jag följer det så mycket som det är fysiskt möjligt! Yay Snooker! ;P

2006-12-01 @ 02:12:00
URL: http://belmas.blogg.se
Postat av: Rouaa

eeew!
du och mike bör ha snookerkvällar :p

2006-12-01 @ 02:13:18
URL: http://www.rouaa.blogg.se
Postat av: Rouaa

Ew... snooker är ju tråkigt :p

2006-12-03 @ 04:07:37
URL: http://www.rouaa.blogg.se
Postat av: Bell

Snooker äger stenhårt ju!

2006-12-03 @ 17:27:46
URL: http://belmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0