Helvete...


För första gången på, vad som känns som åratal, som jag VAKNAR så här dags! Klocka är ju omänskligt lite och mitt huvud bultar eftersom jag gick och la mig för drygt två timmar sen. Herregud, och jag sov så dåligt. Vaknade konstant, var för varm, eller frös. Huvudet fyllt med tankar; som om det var min allra första skoldag... Som om jag aldrig gjort detta förr. Jag vet en sak: det är trist att mamma inte kan följa en till skolan idag. Det hade kännts så mycket tryggare på nåt vis (=

Jag har registrering numero uno idag. Och med den min första föreläsning samt min allra första diskussions-lektion. Något jag ser fram emot. Och för FÖRSTA gången någonsin (jag har i all ärlighet aldrig under hela min skolgång någonsin läst något kompendium innan en lektion) är jag förberedd. Så det ska bli intressant att se hur jag debatterar med fakta i bakhuvudet... (=
Nu frühstück, och göra i ordning mellismackor :) Tihi, jag ska börja äta mellanmål. För att slippa den fasliga huvudvärken som medföljer mina sockerras... (: Ny period indeedo. Iförd en speedo.
Herregud. Jag behöver mitt kaffe. Och en hjärna som funkar.

/Bellis

Kommentarer
Postat av: Anne

Hello Babe! Hur gick första skoldagen nu då?? Motsvarade det förväntningarna? Här dras det igång på allvar på tisdag med registrering och första förel. Känns bra faktiskt, jag har ju Cecilia med mig! Hoppas du har det bra ute i höstsolen, själv har jag varit på stan hela förmiddagen och spanat in skor.. :)

2006-08-27 @ 17:03:16
URL: http://queenanne.blogg.se
Postat av: Nina

Usch på er.. jag vill ha er alla i klassen... Sandra är ju go och så, men hon är ju inte NI! :(

2006-08-28 @ 12:09:43
URL: http://ninasblogg.blogg.se
Postat av: Bell

Hello doll, and hello doll number two (=
Jodå, det första vi fick göra är att börja på ett PM, så det är väl inte massa att hurra för. Men i övrigt ser kursen väldigt kul ut. Kurs två börjar nu på fredag, så har man ännu mer att se fram emot (= Åh spana på skor, jag har just äntrat en sån period då jag vill inhandla alla skor jag ser, vilket min plånbok sagt emot om. :P
Men tösaflickor ni har i alla fall något bekant ansikte, framförallt Anne... I'm all alone, darn it :P Jag vill ju också ha er i min klass, i alla fall en av mina kurser. (= Då får vi se till att ses utanför skolan istället =D

2006-08-28 @ 22:41:57
URL: http://belmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0