De ska vara med jämnt! :P

                                  öronmuffar
Halloj alla,

Yes yes! It's true. Jag flyttar ändå. Tack vare Maria. Vilken ängel!
Flyttar nu i veckan och egentligen hela månaden ut. Men jag ska försöka mova så fort det går... Annars blir jag så seg, och skjuter upp det. Nu är det en permanent flytt, till en korridor där jag är på tredje våningen och slipper dela dusch. Gaah!
Yay!

Imorgon måste jag till Ap-fastigheter igen för tanten i receptionen gav mig fel nycklar. Blörp. Man kanske skulle satsa på det stället egentligen? Haha, no no! Me want what I have coming. Har inte spanat in tapeterna eller om det behövs målasom i badrummet. Om så, ska jag göra det innan jag movar in alla saker. Känns så onödigt att göra det efter allt är på plats. Så ska jag måla om i hallen, oavsett om det är nymålat eller ej. Det ska bli grått där, har jag tänkt mig. Mörkgrå. Det blir tjusigt.
Yes yes, so ist es. Nu ska jag gå och lägga mig. Fick bara 3 timmars sömn inatt. Eller idag. Hur som helst var det 3 timmar. Nu nanna lite, sen börja packa och slänga saker jag inte behöver.
Gut gut.
/Bellis

Kommentarer
Postat av: Nina

Yeeey! Va kul vännen! Alltså dags för inflyttningsfest om inte alltför lång tid? :P

2006-08-09 @ 09:08:15
URL: http://ninasblogg.blogg.se
Postat av: Bell

Inte jättesnart men snart nog. Jag tycker dock Cilla får stå för den första, så har jag tid att flytta in allt mitt i det nya rummet (:

2006-08-09 @ 15:10:51
URL: http://belmas.blogg.se
Postat av: Nina

jeppsan, det håller jag stenhårt på. MASSOR av inflyttningsfester tänker jag trycka mig in på! :)

2006-08-15 @ 12:50:40
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0