Att festa som om dagen efter ej fanns

Vilken episk natt. En sån där natt som separerar pojkar från män. En natt som gör att man somnar med huvudet i en papperskasse med en tanke i huvudet, om jag kräks så är det okej.

Herregud vilken afton, och herregud vilken natt! Det var som att vandra i en film. Alla Kroatiens kändisar, i en inrökt sekelskifteslägenhet. Det var högljutt, det fanns dans. Det var inget alls som hemma, det var bättre. Igår kommer gå till historien som en av de bästa nätterna i mitt liv.

Allt hände. Alla var där. Från kända stylister, till PR-folk, till radio och tv-folk. Så mycket vin, så många samtal. Allt. Det var bättre än hemma. JAG var bättre än hemma.

Men nu återstår en rejäl baksmälla av bibliska proportioner och 3% av min redan kassa lungkapacitet.

God dag, och varma hälsningar fråb ett galet Zagreb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0