Grâce à toi à nouveau je respire


Jag kan andas igen. Tack vare Bricanyl. Vilken lycka. En självklarhet för många: att kunna ta ett riktigt djup andetag. Men i 25 år har jag haft andningsbesvär och ingen har velat kännas vid dem. Men så har jag fått två inhalatorer nu. Och jag känner mig genast mänsklig. Jag kan andas. Jag har energi för jag får syre.

Fyfan vilken bra dag! Idag känns allt så himla lugnt, sansat. Jag kan återigen vara jag, hemma och på arbetet. Allt funkar galant. Jag får bra kritik både inifrån och utifrån organisationen. Allt rullar på som aldrig förr. Och det känns ofanligt skönt! Jag mår bra och livet leker.

Fyfan vad skönt!


/Bells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0