Ett brev, vänner emellan, publiceras

Jag ska skicka en länk sen, jag vill inte gärna göra det iom att personen i fråga har FULL tillgång till mailen. Så du får ge dig till tåls, lillaste vän :)

Så i alla fall, vad gäller mina tankar så är de ganska spridda. Det snurrar mycket just nu. Framtidsplanering, revision av livet so far. Du vet, same old same old. Mycket tankar på varför jag lät Marcus komma in i mitt liv igen. Om än på ett kortbesök. Men med varje besök rubbar man min existens. Han gör mig nervös och förväntansfull. Och i teorin har jag kommit över honom. Men i praktiken kan jag inte sova om nätterna i väntan på att han ska höra av sig. Jag blir så lätt beroende av honom. Jag önskar att jag kunde stänga av allt även när jag ser honom. Men så fort jag ser på honom, du vet, är nära så jag kan känna hans doft så finns inget annat. Och allt blir så självklart. Det är så sjukt att beskriva. Men har du någon gång blivit så fokuserad på en punkt att allt runtomkring bara försvinner. Det blir alldeles grumligt, och just punkten för din fokus är det enda som finns kvar. Han är så för mig. Han är en fast punkt i en värld där allt snurrar.

Och jag hatar mig själv för det, men så fort jag är nära honom så försvinner ALLT. Precis allt försvinner, och det enda jag vill det enda jag kan tänka är att jag vill känna hans hud mot min. Inte på nåt snuskigt vis, utan bara känna hans (vääääldigt) mjuka hud mot min. Om så bara att hålla handen. Eller peta på honom ens. Jag vet att det låter efterblivet. För det är efterblivet, men han är den enda jag känner så med. Jag hade kunnat skriva prosa om honom. Vilken jävla idiot man är, att alltid vilja ha det man inte ska ha. Jag kan få snällare, snyggare, smartare... BÄTTRE killar, och ändå ska bajsapan till expojkvän vara centrum för mina drömmar. Jag borde straffas.

Sen var jag så uppspelt igår. Som ett litet barn. Jag vet inte varför, mer än att det är dryga 8 dagar till att jag blir skuldfri. Du vet, sånt driver mig till vansinne. På ett bra sätt. Det börjar bli påtagligt nu. Man har det nästan i handen. Kommer inte kunna sova till efter lön. Fyfan.

Och nu ringde jag till Academic Work och tydligen får jag inte min slutlön förrän i FEBRUARI. Jävla könsorgan. I brist på bättre ord.

/Belmurt


Kommentarer
Postat av: Lina

Har också jobbat för Academic work. Trivdes riktigt bra! Gjorde du det? (:

2011-01-17 @ 17:01:26
URL: http://nonelikeme.blogg.se/
Postat av: tilda

tja, haft en bra dag?

2011-01-17 @ 17:19:33
URL: http://freakywoman.blogg.se/
Postat av: Bell

Lina: Jag var anställd av Academic ett kort tag. Tyckte de var urusla. Hade en PA först och hon var skitbra. Sen kom en egotrippad idiot och förstörde stämningen så jag sa upp mig :)



Tilda: Jag har haft en galant dag :) Själv då?

2011-01-17 @ 23:19:37
URL: http://belmas.blogg.se/
Postat av: Maria Johansson

Hej!



jag arbetar på Academic Works marknadsavdelning och såg din bloggkommentar angående din kontaktperson hos oss. Självklart är det tråkigt att du upplever missnöje. Ville bara skriva att du är välkommen att kontakta mig angående dina synpunkter eller om du har några andra funderingar. [email protected]



MVH Maria Johansson

2011-01-18 @ 13:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0