En årskrönika


Nej, det blir faktiskt inte någon årskrönika för 2010. Jag är redo att lämna allt som hände 2010 bakom mig. Gårdagen började på bästa möjliga vis, genom att min enda önskan gick i uppfyllelse. Jag åkte sedan till mina föräldrar och åt. Mitt i allt sällskapande såg jag att Mamma Mia! skulle börja 20.30 och då fick jag fart. Åkte till hemköp och handlade lite drinkvirke sedan började filmen och Magz kom förbi. Vi såg inte bara Mamma Mia utan också Love Actually och slutligen Knocked Up. Jag hade lyckats glömma bort hur bra den är. Jag skrattade så jag höll på att kikna.

Imorse vaknade jag i en tom lägenhet. Magz hade smitit för de har städ-dag, medan jag själv rensade ut gamla fakturor som ska arkiveras i källaren. Idag har jag för avsikt att fixa lite här hemma och sedan se ett par filmer innan det blir läggdags för att möta arbetet imorgon.

Jag lämnar er med dagens tema-låt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0