Det är över nu, och jag som aldrig gillat nostalgi!

Snart 5 hela rökfria dygn. Fem stycken. Jag lovade mig själv att jag detta år skulle lägga all fokus på mig själv. Och det är idén. Något som kommer genomsyra mitt år 2011. Alla som gör mig ledsna undanbedes. Vänligt men principfast ber jag alla problem att ta en paus detta året. All skit som jag fick uppleva 2010 mättade mig mer än nog och nu känner jag att mitt liv är mitt eget. Jag var till gymmet igår. En vana jag tänker upprätthålla så länge som jag är kvar här. Gymmet är i ett annex och är hela fyra våningar med diverse träningsredskap, hallar och massagerum. 31/1 ska jag på massage. Och jag tänker fortsätta ta hand om mig. Jag ska till tandis snart och fixa gaddarna.

Jag har förbisett mina egna behov för länge och känner nu att den enda personen jag tänker ha på min meny är jag själv. Jag har förbannat allt som har med kärlek att göra, och kommer så fortsätta till jag träffat någon som kan älska mig för den jag är. För Belma, inte för någon annan. Någon som inte är ett äckel. Jag har länge nöjt mig, men inte längre. Jag är värd det allra bästa. Det har jag kämpat för så länge. Jag är en snäll människa och förtjänar att endast ha sådana i mitt liv. Människor som vänar om mig och som vill mig väl.

Alla andra har jag successivt likviderat.

Idag är det stängningsdags. Det skulle ha varit halvdag eftersom det är en röd dag imorgon men så blev det inte för min del. Jag får sitta av min tid med fakturor och stängning. Trist. Men det är en del av jobbet och det visste jag när jag tog det. Jag har aldrig ångrat mitt beslut att bli ekonom. Det är en stor del av den jag är och jag är riktigt stolt över mig själv och det jag lyckats åstadkomma på mina 25 år. Jag har ett bra boende som jag själv skaffat, ett bra jobb som jag själv skaffat. Inga kontakter, inget fuffens. Bara kompetens och ren vilja. Mina vänner är från alla olika sociala skikt och jag älskar dem lika mycket. Jag har allt jag någonsin drömt om! En dag kommer jag att spawna, men innan dess ska jag njuta och inte alls stressa. Jag var så rädd så länge, men jag är för bra för att vara rädd. Odödlig attityd. Jag vill ha allt. Jag ska få allt. Jag bockar av från listan ständigt.

Kicking ass and taking names!

 /Bells


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0