Dag 18, inga cigg


Hej å hå vad det INTE går undan just nu. Allt är relativt stillastående och jag är ganska trött just nu. Jag skulle behöva semester. Hemskt mycket semester. Jag står i valet och kvalet. Ska jag åka eller ska jag inte det. En vecka, vad gör väl det kan man tycka. Men blir det för mycket. Kommer jag känna mig för ensam om jag åker så långt på egen hand? Men vad är väl en ensamvecka i paradiset? Det kan ju inte slå fel. Eller kan det göra det?

Jag har en del att tänka på. Mycket mer att reda ut innan jag kan ta tag i nya saker.

Jag måste börja tänka på mig själv. Sluta tänka på vad som varit och vad som kunnat bli. Jag ska bli en bättre singel!

En bättre 25- åring.

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0