Inside of you


Vår tjejkväll blev hemskt kort. Herrn med den fina frisyren sover i skrivandets stund på min soffa. Jävla sociala typ, som inte sover ordentligt. Men han är så fin, man kan inte hata honom. Som en liten välvårdad vovve. Jag klappade honom på huvudet och sa att det var okej. Han kunde sova, det var fritt fram att slumra på soffan. Jag själv känner mig rätt slut. Jag såg filmen Forgetting Sarah Marshall igen ikväll. Jag älskar den. Jag ser mig själv och den jag vill vara. Jag är barnslig i det men jag älskar sådana filmer. Det kommer jag nog aldrig växa ifrån. Men varför ska man behöva göra det?

Jag älskar också låten Inside of you som Russell Brand:s figur Aldous serenerar protagonisten. Musiken är ljuvlig, och texten, ja kommer man kring det vidriga och självklara så är låten faktiskt riktigt fin. Så nu ska jag höja volymen ytterligare ett par steg och mima ikapp. Tacka vet jag lurar som inte släpper ut en massa musik, utan bevarar varje ton till den som har dem på sig. Och tacka vet jag att Your Highness sover tyst. Annars hade jag fått be honom gå hem, jag behöver min skönhetssömn. Nu när jag har skönhet att bevara och upprätthålla.

Jag lämnar er med sagda låt och har ni inte sett filmen, för guds skull se den! :) God natt!


Kommentarer
Postat av: kdthgfjkgh

är du man eller?

2011-04-30 @ 17:26:31
URL: http://fridac.webblogg.se/
Postat av: Bell

Ja?

2011-05-01 @ 11:31:28
URL: http://belmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0