Mail till Mr. Mittens via Fru Hök

 

Kära psyksjuka Mr. Mittens,

 

 

Jag tycker Ni borde ägna mer tid till att ta han om Er fru, och mindre tid på Fru Höks skrivbord. Era försök till att förföra Fru Hök kan inte annat än tolkas som ren desperation efter uppmärksamhet, något ni bör lägga på Eder fru och motta från samma källa. Istället söker ni Er vidare, och aspirerar att få ett objekt som till synes inte visar något som helst intresse för Er eller Er person.

 

Jag vill även härmed påpeka att desperation, i kombination med Era händers utformning, är en synnerligen dålig blandning och därför något som garanterat inte kommer resultera i ett ligg med det begärda objektet (se Fru Hök).

 

Jag ber Er därför att förlägga övrig arbetstid på faktiskt arbete och Er privata tid tillägnad att ta vara på den relation som Ni i dagsläget befinner Er i. Om Ni så önskar kan jag erbjuda terapisessioner, cirkus 90 minuter långa, där vi diskuterar varför Er mamma inte kramade Er och varför Ert begär efter att bära kvinnokläder uppstått.

 

 

Med vänlig hälsning,

 

Dr. Belma Efternamn
Leg. Psykiatriker

Märstas Psykakut

Direkt: 0738 33 24 87

Mail: [email protected]

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0