Håll käft och le

Jag är frusen. Inifrån och ut. Han stal mitt hjärta, hah, jag var så dum då. Jag var så kär, så blind. Men det var då. Idag är jag äldre. Visare. Ny. Jag är pånyttfödd. Galen. Alldeles galen av förtvivlan över denna nya man. Denna, ja herregud, MAN. Fast ändå inte. Jag vet inget längre. Det finns inget vett i mina ord. I mina tankar än mindre. Jag saknar och jag längtar. Suktar efter något, någon, jag inte kan få i detta nu.
Jag ville vara lycklig. Så jag blev ensam. Inte mycket lyckligare för det. Men mindre utelämnad. På egen hand utan att känna sig ensam. Det borde vara vackert. Poetiskt. Men det känns desperat och krystat. Hur blev det så här?

Jag är för tankspridd. Mina minnesnoteringar är för alla att se. Björn, får jag (snällasnällasnälla) ta på dig? Åh! Saker som jag skulle vilja göra med dig. Okristligt!

Dagens tillstånd: Obalanserad.
Dagens klädsel: Jeans och en pullover med tillhörande kofta.
Dagens frisyr: Perfekt.
Dagens planer: Efter detta väntar några sidor till i Wuthering Heights sen lilla döden.
Dagens borde: Tvätta. Valde att fika hos favoriterna istället.
Dagens nedräkning: Sovtajm om 29 minuter.
Dagens fundering: "Får jag ta på dig, Björn!?"
Dagens materiella vill ha: TV och Soffa.
Dagens beroende: Marlboro light.
Dagens roligaste: Uteliggarkimmis.
Dagens textrad: "I could almost go there, just to watch you be seen. I could almost go there, just to live in a dream."
Dagens låt: Norah Jones - I've got to see you again



Bells

Htmlkod på bloggen IS A BITCH! Mycket meck för lite resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0