Viktiga saker reds ut via MSN

Bell säger:
http://asofterworld.com/clean/priya.jpg


Bell säger:
It's funny, but so sad


Phindus säger:
it's sad because it's true


Bell säger:
Bazinga


Phindus säger:

asdfd


Phindus säger:
bazinga


Phindus säger:

kan nya bbt komma ut kanske


Bell säger:

sluta säg saker


Bell säger:
jag har ingen putor hemma


Bell säger:

I cannot see it


Bell säger:

Jag känner mig som Scotty i Star Trek


Bell säger:

It cannot be done, Captain


Bell säger:

Inget kunde han göra


Bell säger:

Enda jobbet han hade var att trycka på knappar


Bell säger:

Och det kunde han helt enkelt inte fixa


Bell säger:

Jag tror han gick in i väggen


Bell säger:

Får försäkringskassepengar numer


Bell säger:

Är min teori


Phindus säger:

HAHAHA


Phindus säger:

jag minns inget om Start Trek, men det minns jag fan i mig.


Bell säger:

Han var ju för hemsk, kunde inget... Fanns säkert en massa andra twinkly eyed irländare som skulle tagit hans plats


Bell säger:

men nej, de väljer den mest inkompetenta i hela högen


Bell säger:

Som inte ens försöker, hans svar var alltid I cannot do it eller It cannot be done


Phindus säger:

Jag kontrar med


Phindus säger:

I can't let you do that, Dave


Bell säger:

HAL!?


Bell säger:

DU KONTRAR MED HAL!?


Phindus säger:

Det gör jag.


Bell säger:

I cannot be done, cpt


Phindus säger:

Jag har aldrig sett Hal in action, bara hört citatet ur kontext


Bell säger:

2001: A space oddysey


Bell säger:

tråkigaste filmen i mannaminne


---
En stund senare:

Bell säger:
Indeed, old chapette


Bell säger:

Vår konversation ligger numer på min blogg


Bell säger:
Jag kräver godkännande


Bell säger:

Cake or death


Bell säger:
MANIFEST DESTINY! osv


Phindus säger:
Åh herrejävlar


Phindus säger:
cake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0