Shut up...


Jag ÄLSKAR när de har den feta gubben med. Jag älskar honom.

Det är en grej jag har. Jag gillar lite rundare former. Mycket rundare former. Inte bara på tecknade figurer, utan på riktiga människor också. Allt blir så gulligt då. Tjockisar. Inte feta jävlar, utan tjockisar. Har alltid varit min grej. Och män med fina tänder. Och händer. OCH ben. Och gärna en lång karl med breda axlar. Men också tjockisar. Mest dem. Och så skägg. De måste ha skägg. Men det vet ni redan. Jag fullkomligt älskar skäggiga karlar. Med söta små ögonbryn och gärna blåa ögon.

Jag ska sluta ha en typ. Jag borde träffa en ny. Jag är fast vid samma kille. Har alltid haft honom högst på min lista sen dag ett. Men jag måste släppa honom. Släppa in andra i mitt liv. Även fast jag egentligen inte vill. Jag vill egentligen bara ha en kille. Men jag är ensam om de tankarna. Han har sitt liv. Jag har mitt. Men i mitt liv saknar jag en stor del som inte kan ersättas med andra. Det vet jag. Jag har haft så många tillfällen. Bra killar. Men det blev inte så. Jag vill ju inte ha en ny. Jag vill inte återvinna.

Jag borde lobotomeras.

Bells


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0