Kärleken är funnen <3


Jag började skriva något. Jag vet inte vad eller varför. Sen snubblade jag och föll pladask för en blogg. Sen råkade jag snubbla vidare till denna blogg och såg aldrig mer tillbaka på mitt liv.

Jag älskar genuina människor. Med genuina intressen. Med liv som är snurriga och konstiga och bra. Inte bara bra: utsökta!

Jag ska bli en sådan person, som tvättar mitt i natten och som läser så mycket som hon själv önskar och vill. Jag ska låta mitt liv, mitt kulturella liv, ta fart. Inte bara hemma, på jobbet med. Jag ska bli så som det är meningen att jag ska vara. En person med burrigt hår och ett stort leende på läpparna. Jag ska bli en koftbärare. Stolt sådan.

Nu åker kulturkoftan på. Jag är trött på att vara tråkig och under-radarn- grå. Jag ska bli en beige person. Nej, gammelrosa.

Fuck it! Jag ska ha basker om jag så önskar och vill, och ingen kan stoppa mig.

Jag har funnit lyckan: den heter Runby!


/Belms

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-01 @ 13:19:31
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0