Ett brev till alla

Jag skrev detta mail nyss. Det är en uppmaning till alla! Just leave me be...

 

"Allt, Fru Hök. Precis allt är jobbigt just nu. Jag känner mig helt död. Jag skulle behöva en hel vecka där jag bara är. Inte gör ett jävla skit, mer än att vakna och finnas.


Ska jobba i helgen, IGEN! Ska bli skitkul… ” ”


Jag har inget privatliv, och jag känner att hela den där incidenten mellan dig och Herr Hök bara fick mig att öppna ögonen för hur jävla mycket jag saknar Marcus. Och hur dåligt jag mår, både med och framförallt utan honom. Jag tror det är dags att sluta prata om män. Överhuvudtaget. Jag vill inte veta mer om någons relation, varken min egen eller någon annans. Dvs. inget mer snack om snubbarna på ditt jobb, inget snack om er relation och jag har redan meddelat alla att upphöra med samtal om relationer. Jag orkar inte med mer nu och nu stänger jag av. Helt.


Nog snackat om allt som rör relationer. Jag måste få tid att bara vara. Mer fokus på mig, mindre på alla andra.


No offense, varken mot dig eller någon annan, men jag orkar bara inte lyssna på mer sånt. I alla fall ett tag. Jag vill kunna fira min 25- årsdag utan dessa tankar, och ju mer jag får höra om andra desto sämre mår jag. Så fråga inte hur det är med mig, nu vet du.


Jag behöver tid. För att sortera upp allt i huvudet, så jag kan vara tillbaka. In full force :D"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0