Ansvar


Jag har blivit företagets minijurist och megaekonom. Alla frågor man har landar på mitt skrivbord. Och det är lätt att börja känna sig viktig och oumbärlig. Det är sådana idéer som ger en hybris. Och jag tror att jag måste skärpa mig, för med min solallergi i kombination med hettan kan det nog sluta sämre för mig än det gjorde för Ikaros.

Gårdagen tog aldrig slut. Hade det inte varit torsdag hade jag nästan blivit religiös. Långfredag, nej långtorsdag. Jag rökte för lite, det måste vara det. Inga raster gör att det känns som om dagarna aldrig tar slut. På kvällen såg jag Drawn Together och käkade nachochips med smält ost. Det var så jädra gott. Fram för ÄN mer ost, till folket.

Helgen kommer bli spännande. Jag ska få finbesök. Mina föräldrar kommer och fikar. Det ska bli spexigt. Jag har ännu tre lådor som ska tömmas ikväll, plocka bort allt från respektive bord och jag kommer ha ett helt hem! Neat. Sen kan alla komma på besök. Långväga. För att betrakta min lya. It will be awsome.

Nu måste jag ta en kisspaus, rensa tankarna lite. Min syster har kärleksproblem. Hon sörjer sitt ex. Haha, det är en familjegrej hos oss att sörja ex. Fan vad jag är glad att jag har henne. Man måste få gnälla parallellt, ibland.

Nu, kisspaus. Sen rökpaus. Och sedan ett möte med en snygg pilot och hans sekreterare. Bra dag.

/Bells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0