Just a free sample there...


Helgen som varit var strålande! På alla sätt och vis. Och den var lång.

I torsdags hängde jag och Magz, jag köpte min björnfitta och fröken shoppade loss. Sedan var det tandisdags och efter det lyxfika hemma hos mig. Det blev jättesent och Magz sov över. Dagen efter blev det Väsbyshopping och naptime. Marajah dök upp vid 6, och då började vodka weekend.

Att vi hängde på Magget hela aftonen var en överraskning. Vi hade skitkul och jag blev stormpussad av en brutta som så fort hon såg mig skulle kramas och pussa på mig. Och bjuda på drinkar. Jag fick tacka för mig men tacka nej. Och mr big-arms-guy och jag fick lite ögonaction. Inte min typ, jag hade velat nypa han i kinden. Han var Marajahs typ mer än min. Fanns en snubbe där, men han hann kila för snabbt.

Min favorit den kvällen var en kille som verkligen inte hörde hemma där. Herregud. Jag dog. Och jag vet att det är elakt att skratta, men jag skrattade. Åh, som jag skrattade!

Lördagen blev lugnare, men det var en massa bar-hopping och jag hade velat stanna på Kelly's för min favoritvakt jobbade. Stor jävel. That's how I like 'em! Men det blev lite skum stämning p g a mc-gänget som dök upp. Vi valde att knata vidare. En irländsk bar i ett parallellt universum. Det var mysigt men jag var full och bakis samtidigt. Innan Kelly's hade vi varit på TGI's och på Vampire Lounge. TGI's är alltid en vinnare i mina böcker och Vampire Lounge var väl helt okej. Jag är underväldigad, tyvärr. Drinkarna var inte bättre än någon annanstans men stolarna var balla och stämningen väldigt loungig. Helt klart ett bra place om man bara vill hänga lite och snacka med polare. Musiken låg på en bra nivå och bidrog till lounge-känslan.

Efter visiten i det parallella universum som den irländska puben var bar det av hem, för att somna till Anchor Man. Som jag älskar den filmen.

Söndagen var ett äventyr i fast forward. Allt var suddigt utav bara farten. IKEA-besök, byggnad av inköpen och pysslande hemma. Jag somnade strax efter 2. Så idag är jag alldeles febrig och sjuk av trötthet. Jag längtar hem till ett varmt bad och tidigt sänggående.

All's well, that ends well.

/Bells


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0