Ett mönster uppenbarar sig


Ena dagen kan man inte vara elak nog...


För att NÄSTA dag skriva följande.


Och besöka min Helgonsida.


Fuck off me, du saknar inte mig när du ligger med andra. Du saknar inte mig när jag vill vara med dig. När jag älskar dig. Fuck you... Jag bad dig att försvinna ur mitt liv. Jag bönade och bad på mina bara knän att du skulle ta tillbaka mig. Jag älskade dig. Men du ska inte ändra en del av dig, med emfas på att du inte tänker sluta ligga runt. Gör det då! Låt mig vara! Försvinn ur mitt liv och kom aldrig åter. Jag har fått nog av dig. Jag tröttnade så när du låg hos henne och kunde inte ens titta på telefonen. Men när jag var hos dig kunde du inte hålla dig. Du fick lov att LJUGA om att du skulle ha något i köket för att smyga ut och titta på din telefon.

Marcus det är över. Jag saknar inte dig. Förr har jag önskat dig allt gott, nu har du satt din sista potatis. Och hade jag fått välja hade jag eliminerat dig för gott. Du är en ond och elak människa. Utan mening. Du är en värdelös, meningslös nolla och jag önskar dig samma skit som du gjort mig.


Må du förevigt brinna i helvete.

Du är inte längre välkommen i mitt liv. Sluta låtsas sakna mig och åk till den du verkligen vill vara med. Åk du till din lilla Sandra eller Elin. Gör vafan du vill, så länge du håller dig LÅNGT borta från mig. Väldigt långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0