Sexy bitch


Jag är tillbaka i rullning, back on track!

Mitt internetabonnemang kom igång då jag kom hem idag. Lite konfigurationer med ip-adressen sen var jag online. JAG ÄR FANIMEJ ONLINE!

Gott folk jag finner inte ord, det har tagit mig FYRA år av elände men jag har uppkoppling. Jag kan se filmer igen. Serier, ta hem musik. Sen jag sist hade ett riktigt bredband har mycket skett för att legaliserade delar som är intressanta.
Spotify och filmstreaming. Jag behöver inte längre spara shit på datorn, jag kan bara se och höra det jag vill och sen stänga sidan utan vidare filer och delar av detsamma.

Lycka, ditt namn är Belma.


Nu ska jag se Brian Regan, äta en korv och sedan ska jag bege mig till sänghalmen där min kelgris till katt inväntar. Allt medan Mackot är på Kanarieöarna och intar groggar framför bra fotboll med sina gubbar.

Den jäveln :)

/Belmot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0