Flyttpacka, diska, städa och må illa


Under en längre period har jag haft problem med mina höfter och min rygg. Jag har haft så ont att jag inte kunnat kliva ur sängen många morgnar utan en redig voltarenhit. Citodon är jag allergisk mot annars hade jag tagit de föreskrivna citodonen som ligger på sängbordet.

Jag flyttar. På fredag. Om en dag, dvs. Jag har packat 7 lådor och 3 är halvklara. Jag har ytterligare 58 kvadrat att packa ner i inget alls. Nu ska jag slänga... Jag ska slänga ALLT!

Jag är trött. Jag spydde på jobbet idag, det var föga roande. Och halva natten igår låg jag och grät. Bara grinade och grinade. Det gjorde så ont i hjärtat på mig. Hans ord sårade mig så. Som aldrig förr. Han var hänsynslös och brutal och jag blev genuint ledsen. Så jag grät. Och jag grät och grät och grät. Och när jag vaknade imorse, svullen och trött insåg jag att detta måste få ett slut. Och nu ska det det... På ett eller annat sätt. No more tears.

Nu ska jag packa ner 58kvm i 3 lådor. 2 kvm upptar redan sju lådor. Denna matte ger mig bekymmer.

Vi får la se hur det ter sig.

/Belmot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0