Räkningar


När han berättade att han ljugit för mig, var han en sån fitta att han inte ringde utan det var jag som fick ringa. Samtal som resulterade i den största telefonräkningen jag någonsin haft. Tack för notan asswad. Det är allt jag minns dig efter, ditt svineri och alla lögner.
Det blir nog aldrig en man av dig... Och det vet du med.

Idag är det arbete hemifrån. Dock är det inte mycket arbete som sköts då en viss Paul inte återkommer till mig med lösningen på mitt VPN-problem. Detta kan bli spexigt...

Jag mår, om möjligt, än sämre idag och att gråta verkar vara det enda min kropp kan. Jag bara bölar och bölar, för minsta lilla. Men jag har så jäkla ont i magen och jag mår så illa hela tiden att kroppen inte orkar med. Men nu har jag i alla fall inget hår att stressa om. Inget att pilla med, inget att sätta upp. Väldigt befriande på sätt och vis. Väldigt ofeminint men likväl befriande och snyggt. Jag trivs :)

Blir det inte bättre med magen till ikväll blir det en ny tur till Karolinska. Deras akutmottagning är ju så himla kul. Timmar och åter timmar i ensamhet i ett väntrum... Sällskapa någon? Vem som helst? Nej, tänkte väl det...

Nu ska jag tvinga i mig frukost. Yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0