Patient 67

Den sista filmen vi såg ihop var Shutter Island. Jag har sett den igen och nu läser jag boken bakom filmen. Alicia rekommenderade mig att jag skulle ta en titt på den. Jag har inte hunnit långt än men vilken bakgrundshistoria Teddy får i boken. Filmen, som alla andra filmer, är lite sparsmakad vad gäller info. Eftersom jag är utan tv och egen dator läser jag som aldrig förr, eller ja. Jag läser väl lika mycket som vilken annan sommar. Dock har bokvalen varit annorlunda nu än annars. Sen imorse har jag blivit ännu sämre. Jag har börjat kräkas igen. Känns lovande, det här. Magen värker som fan och jag får ingen ro. Jag tror jag måste få sova lite. Kanske äta nåt också. Blev en frukostfralla imorse i alla fall, så den du! Jag har även rakat bort mer hår nu. Jag tror att jag är helt nöjd nu. Vilket känns mäkta bra :) och så fick jag en liten Froosh av honom. Själv har jag aldrig lyckats få tag i en men nu fick jag en i alla fall. Det var nästan lite omtänksamt. Tack och bock. Kul att du tänkte på mig imorse, det kanske blir en vänskap av detta nån dag. Men det är en big if. Jag är fortfarande sårad, ledsen och framförallt arg. Riktigt jävla arg. Och det kommer jag nog vara i månader om inte år. Men nån dag kanske det släpper och då kanske vi kan vara vänner. Men det är för många kansken och om involverade, för många variabler. Jag måste sova lite. Måste försöka i alla fall. Ska nog försöka gå ut och ta en promenad. Skrattretande idé i detta nu, men kanske sen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0