På den nya leksaken

Knocked down too soon. Jag tror jag förälskat mig i en kille som blott innebär trubbel. Hah, den var ju knappast ny. Men som vi alla vet så står det skrivet i pannan att man släcker en ångest när man tänder en annan. Men han överraskade mig och jag tappade fotfästet en aning. Jag är säker på att denna förälskelse kommer passera som en dålig förkylning. Nog om det nu. Nog om alla dessa karlar, dessa män med sina förtrollande ögon och anleten. Ack ack, det är som man säger att i mörkret är alla katter grå. Han passerade inte inspektion i dagsljus. Givetvis skulle jag kunna korrigera de felen men jag har tröttnat på att kämpa med att skapa en bra produkt från dåliga råvaror för att i slutändan ändå sitta ensam på köksgolvet med Paloma Faiths Play On i lurarna. Nej nej, nu är det slutkämpat. Kan jag inte få ha en färdig karl kanske jag ska hålla mig för mig själv. Fast jag har förstås min STORA kärlek i händerna i detta nu. Hela 32gb ren kärlek. Jag har aldrig varit med om något roligare än när jag igår inhandlade denna ljuvliga iPhone på Tres butik i Kista. Den sista svarta 32gigaren. Åh det måste varit ödet, försökervjag övertyga mig själv. Men ja, efter många års längtan är den äntligen min. Min stora, fina, underbara kärlek. The Apple of my eye så att säga :D Nu ska jag bara försöka dagdrömma om honom och känslan av mina händer på hans, i det närmaste, perfekta kropp. Istället ska jag sysselsätta sagda händer med diverse applikationer på älsklingen. Ack vilken lycklig början detta, 2010, har fått. Ljuvligt, gott folk. Alldeles ljuvligt! /Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0