Dagar som denna


Jag vet inte varför, men ibland börjar dagen bara baklänges. Allt är udda, saker som hänt idag har alla varit så himla märkliga.

Jag har sagt upp kontakten med en långtida vän, jag kom till jobbet och plötsligt är jag den mest uppskattade medarbetaren. Jag flyttar upp i rang, från inget till den otroligt eftersökta allvetaren. Helt otroligt. Och till råga på allt detta kommer Björn imorgon. Mannen med de blåaste ögonen någonsin, som jag hade lunch med för någon månad sen.

Bara bra saker sker. Mycket nöje... :D

Jag ska packa och gå tidigt idag. Sätta mig i min sköna soffa och inta något gott medan jag gluttar på film. Som jag älskar mitt hem. Lika bra att njuta, jag kommer jobba i helgen så det blir inte mycket vila.

Ack ack, på onsdag kommer min lycka bli komplett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0