Nytt inlägg från en gammal räv


Nu sitter jag här, vid en ny dator, på en ny soffa framför en 46" LED-TV med en förkylning utan dess like. Influensan har slagit hårt mot mig igen. Jag visste det redan förra året (som var första året i mitt liv då jag haft influensa) att en olycka sällan kommer ensam. Har skiten fått fäste en gång blir man aldrig av med den. Och se på fan, jag hade rätt. Nu har jag vart hos päronen sen jag hjälpte dem flytta. Även fast hjälpte är fel ord. Jag och min bror flyttade allt. Jag med min jävla feber flyttade 3 sängar, två soffor, bokhyllor och annat skit. Alla deras möbler väger bly. På kvällen efter flytten dog min kropp en smula och jag somnade sittandes. Fullt påklädd under en filt. Jag trodde jag skulle frysa ihjäl. Och så svettades jag som en gris. Feberyran tog död på mig.
Så nu sitter jag här och självömkar med feber, halsont och ångest så jag spyr. So help me God om jag gör dåligt ifrån mig imorrn. So fucking help me God.

Jag trodde förövrigt att jag var över en del händelser i det förflutna men nej. Inget är visst överspelat än. Men nån dag. Nån vacker jävla dag, då hoppas juag att du är död och glömd. Om inte i verkliga livet, så åtminstonde i mitt huvud. Din ynkliga lilla skit.


May you live in interesting times and come to the attention of important people.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0