Listigt, igen

JAG ÄR:
Blyg: I vissa situationer
Smart: Intelligent snarare, mer medfött än studerat
Långsam: Jag är fruktansvärt långsam, på det fysiska planet
Stressad: Periodvis
Tålmodig: Nej
Djup: I rätt sällskap
Öppen: Även det hänger på tillfälle och sällskap
Ärlig: Försöker så gott det går
Positiv: Ja
Rolig: Jag vet inte om det skrattas med mig eller åt mig, men skrattas gör det i alla fall och det är det som räknas
Ansvarsfull: Ja

JAG HAR:
Svikit en kompis: Ja
Förlorat en bästa vän: Ja
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja
En kompis som vet allt: Nej
Berättat hemligheter: Nej

JAG HAR:
Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande: Ja
Krossat någons hjärta: Nej
Gett någon ditt hjärta: Ja
"Playat" någon: Ja
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Ja
Varit otrogen: Ja

FAVORIT:

Låt just nu: Mickey Avalon - So rich, so pretty
Pryl: Datorn
Bok: Min vän Leonard, den berörde mig verkligen på ett oväntat sätt
Film: Inglourious Basterds är favoriten just nu
Lärare i skolan: Eva och Agneta på högstadiet
Plats: Päronens balkong
Frukt: Körsbär, jordgubbar, vattenmelon och mandariner
Dricka: Kolsyrat vatten och kaffe med en sockerbit och mjölk
Ha på mej: Jeans och polotröja

JAG HAR:

Cyklat omkull: Ja, fylla och cyklande garanterar nästan det
Sjungit i duschen: Givetvis
Hoppat bungyjump: Nej
Fobi för något: Att kräkas, höjder, mörker och insekter (främst stora kryp och fjärilar)
Varit på begravning: Nej
Sagt att jag hatar någon: Ja

LIVET:

Svart eller vitt: En skön mix av båda kulörerna
Skriva eller tala: Båda tilltalar
Öl eller cider: Rött vin?
Nagelbitare: Nej
Mobil eller ipod: Mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Choklad
Frukt eller grönsaker: Både och
Film eller serie: Serier
Festa eller softa: Jag softar oftare än jag festar, men jag föredrar nog att festa
Sommar eller vinter: Höst
Fredag eller lördag: Fredag
Ljus eller lampa: Lampa
Kärlek eller vänskap: Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0