Inte välkommen


Idag, efter tre veckors febrande och hostande, ringde jag till Vårdcentralen i Gnesta. Detta efter många och långa samtal med vårdguiden. Vårdcentralbruden var helt jävla dum i huvudet.
Förlåt att jag säger det men sjuksyrror är de dummaste brudarna på denna planet. Jag tror att t o m prostituerade håller sig över den jävla nivån.
Jag är så trött på att bli diagnostiserad av en sjuksyster, vars medicinska utbildning inte överstiger min med mycket. De är pinsamma skämt till människor och jag hoppas att jag aldrig hamnar i händerna på en av dem. Chanserna är större att jag klarar mig på egen hand än med hjälp av deras "expertis".

Jag ska inte fördjupa mig i ämnet, då jag känner att jag tröttat ut de flesta med det tugget. Men sjuksystrar är ett släkte för sig. Säregna idioter som borde sättas på ett plan mot Anderna.

Jag ville bara lufta.


Kvalién på ovanstående inlägg må vara det sämsta genom tiderna, men jag ville bara förmedla att om jag fick chansen så skulle jag lätt vilja ta död på detta släkte. Det var det. No more, no less.

Jag hoppas även att ni har överseende, jag har haft hög feber i 3 långa veckor med tillhörande hosta och smärtor i alla muskler i min kropp. Jag har även insett att jag numer inte är överviktig, utan fet och jag känner mig lite nere. Kanske dags att skaffa hjälp?

Gah. This shit sucks. All of it.

Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0