Safe up high


Jag borde sova. Det borde jag gjort för några timmar sen. Men här är jag. I huset. Björnis dvs. Imorgon är det Nyköping och Monsermässan som gäller. Nu väntar en mycket lång lista, en cigg och sen sängen.

ALLMÄNT…
Namn: Belma
Piercingar: Öronen
Tatueringar: 2 st
Längd: 180 cm
Skostorlek:
39-40
Hårfärg: Mellanbrun
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Både ja och nej
Tänker du på självmord: Aldrig, mord ja :P
Tycker andra att du är attraktiv: Ja
Vilket shampoo använder du: Ett antal olika
Vilken parfym använder du: Ett ännu större antal olika (har en parfymsamling som omfattar inte mindre än 30 unika parfymer)
Vad är du rädd för: Insekter, spindlar, fjärilar, mörker, demens
Gillar du att tvätta: Oh yes
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja

SENASTE…
Film du hyrde:
Herregud, ingen aning
Film du köpte: Bad Santa och Ice Age 1 samt shoeboxen med SATC
Låten du lyssnade på: Madonnas Like a Prayer spelas på radion i detta nu
Låten du hade på hjärnan: Gloria - Mando Diao
Låten du laddade ner: Melody Gardots nyaste album
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: Nån dokumentär på tv
Personen du tänkte på: Joel

FAVORIT…
Mat: Korvstroganoff (jag är simpel, jag vet) 
Låt: Just nu är det Melody Gardots "Baby I'm a fool"
Sak att göra: Gå på bio med vänner och snacka och bli hyssjade
Sport: Tennis - att utöva
Dryck: Hmm, kolsyrat vatten eller kaffe med mjölk
Kläder: Jeans och vit skjorta
Film: Just nu är Inglourious Basterds högst på min lista
Bil: Audi

ANTAL..
Gånger du varit kär: Oj, 4 ggr
Förälskad: Massvis, jag blir så lätt förälskad. Inte bara i människor, i känslor och stämning och årstider
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: 3 ggr
Gånger ditt hjärta brustit: 2 ggr
Hjärtan brustit på grund av dej: Inga, får jag hoppas
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen aning
Ärr du har på kroppen: Mest knäna och händerna, men de är väldigt få

SENASTE…
Bok du läste:
De från norr kommande leoparderna av min favoritförfattare Bodil Malmsten
Personen du fick mail av: Ester
Personen du fick brev av: Shit, oj... Marcus
Personen du fick sms av: Maria, tror jag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För nån vecka sen

ÖVRIGT…
Vad har du gjort idag: Sökt ett jobb, diskat, lagat mat, snackat i tfn, snackat på msn, åkt buss till huset och fördjupat mig i ämnena kassaflödesanalys och resultaträkning
Var det kul: Över förväntan, faktiskt
Hur tidigt stiger du upp: När andan faller på, om inget är inplanerat. Annars mycket tidigt
Gillar du att slåss:
Inte lika mycket som förr
Vad ska du göra ikväll: Sova, får vi hoppas. Läsa lite mer om resultaträkning och skatter
Är du seriös: Om ovanstående eller annars? Om ovanstående, ja. Annars; när situationen kräver det
Vad är du allergisk mot: Känslig mot katthår, allergisk mot päls man använder för att göra nallar med och nickel
Var har du ont: Ryggen, för att jag sitter som en säck potatis och huvudet p g a den sena timmen
Använder du hårspray: Gjorde i helgen, men aldrig annars
Kan du stå på händer: Nej, gravitation är inte min vän
Favoritserie: Family Guy och The New Adventures of Old Christine (en ny favvis) samt Rules of Engagement
Seriekrock? Nej tack?


Nu så jävlar väntar sängen och skatterna.

/Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0