There are many things that I would like to say to you


Sällan mår jag så bra som när jag sovit gott och vaknat till en färdig kopp kaffe och ett färdigt mål mat. Idag mår jag toppen, trots gårdagens missöden.
Jag var på Lindex för att köpa byxor, trots en viktnedgång på 15 kg har jag alltså gått upp en storlek i byxor. Givetvis tog jag detta ovanligt hårt och var irriterad och arg hela dagen igår. Men detta till trots mår jag alltså strålande idag.
Jag fyllde min tfn med diverse underbara låtar igårkväll och kom på mig själv längta efter lite mer tillfällen ute på dansgolvet. Tror jag ska ta och ringa lite vänner och ordna så vi går ut och dansar i helgen. Jag kan passa på att visa upp min nya frisyr och en ny Belma på köpet.

Jag känner mig otroligt välmående idag. Så pass välmående att jag tänker knata hemåt för att färga håret sådär höstigt rött och plocka undan resten av alla sommaratteraljer. Uppladdningen inför vintern får äntligen börja i Casa de Belms. Så med min nya skjorta tänkte jag lämna er för lite ljuva toner och en helt ny bok. Vilken det blir får Akademibokandelsfolket avgöra. Jag vill ge mig in på något nytt, i litteraturväg. De tre musketörerna överraskade mig så pass att jag nästan blir sugen på fler storheter inom litteraturens värld.

Kanske ska jag äntligen ta upp min James Joyce-passion på nytt?


We shall see. I'll keep you posted.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0