Bye, bye... baby - bye bye


Jag vet att människor inte ändras. Men av någon anledning så ville jag vara naiv denna gången. Det var ett dåligt beslut. Men det var mitt, och jag står för det. Detta ämne är uttjatat. Han är uttjatad. Jag ville mer, men fick SÅ mycket mindre. Så nu är det bekräftat. It's a done deal.

Fick en födelsedagspresent från Marajah. Jag älskar den! Tack snällaste, sötaste du :D

Imorgon bär det av till Sthlm, vår Kungliga Hufvudstad, för lite shopping. Lite fika och mycket glädje.

Marlboro Black visade sig vara lite av en besvikelse, men paketet är underbart läckert. Det är som att ha snusat General White och byta till General Portion. Det känns lite märkligt men det är estetiskt tilltalande, detta paket.

Och jag går kring ämnet som katten runt het gröt, men han driver mig till vansinne. Hans kommentarer, som jag så GÄRNA hade visat för alla er men som jag inte gör endast för att jag inte vill hamna i trubbel. Men den fina kommentaren om att han kan sova fint med andra bredvid sig, och att han ligger kvar ibland bara för att han inte vill störa den som sover bredvid honom. Mig har han aldrig brytt sig om, om han stör eller ej. Han är väl snällare mot alla de andra. Fin formulering. Jag älskar att han får mig att känna mig som ett billigt thailuder, när det i själva verket är han som är billig. Hans kommentarer och tankar.

Jag blev genuint upprörd. Men det är över nu. Verkligen. Jag har fått nog.

Tack och adjö. Vi slipper varann nu.


/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0