Best piece of ass, in this goddamn city!


Ett beroende. Det har det varit länge, men det har eskalerat nu. Blivit sådär sjukt igen. Herregud, det är noll koll. IGEN. Men jag vet inte, detta beroendet vill jag inte skaka av mig i första taget. Dock vill jag gärna få det under kontroll. Det är inte bra, inga beroenden är. Denna är vild dock.
Imorgon börjar ett nytt kapitel i arbetshistorien. Ansvar. Gaah, hur kommer detta sluta? Kan nog bara sluta på ett av två sätt; bra eller dåligt.

Jag behöver inte mer drama i mitt liv nu. Detta beroende gör mitt liv svårt. Nej, bara svårare. Innebär ett nytt schema. Men jag vet inte, med rätt lekkamrat kan detta bli bra. Vem skulle man vilja leka med egentligen?

Jag vet att det inte är vettigt, det som står ovan. Men det var ett tag sen sist jag var inställd på detta. Nu när jag är tillbaka på ruta 1 vill jag ha bra sällskap, medan jag väntar på annat.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0