Vem ska ta hand om denna obrukbara spillra av en kvinna?


Nu har jag fått min nya fon. En rolig leksak, dock utan spel och det känns snålt. Annars är skärmen ett smärre underverk och kameran är inte helt fel.
Idag laddar jag inför morgondagens Kroatien-resa. Jag är sjukskriven, för så laddar jag. Med feber och hosta. Jag var till kemtvätten och hämtade mina kläder och nu ska jag bara packa ner allt. Vad jobbigt allt ska vara när man mår apa.

Jag ska även skicka in en ansökan till ett analytikerjobb. Vore förträffligt trefligt att få något arbete där man kan utvecklas. Jag känner att jag fastnat litet.
Dock kan jag stoltsera med högre lön efter diskussioner igår. Fr o m 1/4 sitter jag på en mycket duglig nivå :D Jag är lika fräck som jag är tung, och det har visst lönat sig...

Nu ska jag sätta mig och peta ihop en bra ansökan... Få se om det blir nåt av det hela.


Fellows tell your lady she's the one...


/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0