Moon river... wider than a mile

...I'm crossing you in style, some day...

Jag känner mig besviken, över en hel del saker som skett. C sket i att höra av sig. Fräckt nog... M ljuger sig blå och jag känner mig tom på känslor. Filip. Jag kan inte säga det ofta nog... Det är töntigt som fan, men jag blir glad för så lite. Som att bara säga hans namn. Så jag säger det ofta, och tänker det desto mer. Filip, Filip, Filip.
Alla vägar leder dit. Inte till Rom, som man skulle kunna tro, utan till Filip. Hans anlete gör mig lycklig. Vad mer behöver jag säga...


Gör mig lycklig nu... gör mig lycklig igen!

/B


Kommentarer
Postat av: Joanna

Det är bra att alltid ha någon att tänka på som gör en glad. Även om det inte är någon som i praktiken uppfyller det. Oftast är det bättre att ha det i huvudet, där blir man aldrig sårad...

2009-03-25 @ 00:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0