En merlot eller två


1½ flaska vin, melodifestivalen och färdigmålad walk in closet. Nu har jag minsann hunnit med en del. Jodå, det slank ner en del rödvin idag... Mest för att jag ska "sluta" röka. Helt onödigt. Fan. Jag vill ju inte dö ung men å andra sidan älskar jag att röka, det smakar gott. Det ger en möjligheten till en paus och det är en vana... Jag har inga ursäkter mer än att jag tycker om det. Det borde räcka, men icke.

Nu ska jag ta mig samman och gå och kolla på tv innan jag stupar i säng.

/Belma

Kommentarer
Postat av: stefan

och så var man casper igen... skitunge :D

2009-03-15 @ 10:17:45
Postat av: Lennart

Hällde du i dig 1½ flaska själv?

2009-03-15 @ 19:45:28
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stefan: Förlåt, du är inte Casper. Jag ville bara inte skylta med det. Mediehora någon?



Lennart: Jag fick i mig det, dock hade jag sällskap. Jag kan inte dricka själv. Jag vill gärna konversera till mitt vin, dessutom rökte jag inget igår så jag behövde sällskap och vin. :)

2009-03-15 @ 22:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0