Den som skrattar på en söndag straffas på måndagen


Fitta, fat... handgranat.


Jävla idiot som glider in när det är fullt med folk och snor min telefon. Tack för den, jävla... Är man inte fördomsfull innan så blir man det lätt efter. Jäkla människor som inte har lärt sig det här med gränser. Du kan ha ditt om jag får ha mitt. Inte för att jag kommer att attackera nån annan bara för att jag själv blivit utsatt. Det är det som skiljer folk från fä.

Somliga har inte lämnat Cro Magnon stadiet ännu. Jefla idiot.

Hoppas du kan njuta av min fina telefon lite längre än vad jag fick. Väl valt när du valde offer, det är lätt att sparka på den som redan ligger...

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0