Dags igen för en update

Hallå alla,


Herregud det var ju inte igår man sist skrev något här. Men mitt schema är fullspäckat,; mellan restiden till och från jobb, arbetet i sig, pluggandet, fikandet och shoppandet och allt målande av väggar och stolar och annat har jag bara glömt bort att uppdatera.
Mitt singelliv har tagit fart. Jag vet inte exakt vad det innebär men jag tror bestämt att jag mår kalas. Nu har jag en hobby. Att måla om allt jag kan lägga vantarna på. Jag ska ta kort på min ena walk in closet som blev klar igår. Den blev barbierosa med en röd fondvägg. Jag ska dessutom få in en heltäckningsmatta. En röd sådan för att få den där riktigt hemtrevliga känslan där inne. Jag tror det blir kalas.
Igår kom mina föräldrar hem med en ny bänkdiskmaskin till mig. Bara så där, ur det blå. Jag har inte smält det riktigt än. Jag är så glad så jag vill skrika! Men nu sitter jag på jobbet, i ett öppet kontorslandskap och att skrika är väl inte att föredra.
Apropå att skrika så är min träningsvärk inte att leka med och igår så hamnade min ischiasnervi kläm på vänste ben så jag inte kunde röra mig. Jag vaknade imorse av att det gjorde så ont att till och med en muskelbristning nästan kändes mindre. Men till skillnad från muskelbristningar så försvinner min ischiassmärta efter ett kort tag. En natt eller två. Nåväl. Det blir fint hemma och det är bara det som räknas just nu.
Jag har årets coolaste design i huvudet som jag hoppas jag ska kunna föra över till väggen. Det vore fränt att ha en av mina walk in closets riktigt fin. Den andra med... men det får ta sin tid.

Nu är det arbeit som gäller. Sen lunch och efter: målande :D

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0