UFC- afton

Aftonen har spenderats på egen hand, hela dagen likaså. Ikväll var det UFC 99, huvudmatchen var mellan Rich Franklin och Wanderlei Silva. Jag gillar Franklin, han är avslappnat brutal. Wanderlei exploderar, var ett tillfälle under matchens gång där han flippade totalt. Sånt kan jag bli väldigt exalterad av. Inte årets bästa match, men det höll min uppmärksamhet.
Jag tänkte för att väga upp maskuliniteten måste man göra något inte alltför grabbigt, så jag bakade en äppelpaj från scratch. Den blev så bra att jag själv förvänades. Det kommer bli fler pajer, mark my words.

Nu över till annat... Den senaste veckan har jag haft utslag på hela kroppen, det började på ovansidan låren på lördagen förra veckan men har spritt sig till armar och rygg nu. Hela benen och underarmarna är täckta av exemliknande utslag som kliar så mycket att de väcker mig om nätterna.
Jag har ännu inte uppsökt läkare för det, men på måndag måste jag nog ta mig ner till vårdcentralen. Jag hoppas de vet vad det är för kortisonsalva funkar ej.

Nu går The Ultimate Figher och Michael Bisping är lagledare för team UK. Han är det snyggaste som hänt fighting sen ja... sen det började. Så jag ska avnjuta min sista skvätt kaffe, och dräggla lite över Bisping. Sen ska jag och mina utslag sova.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0