Utkast: Lovar du ...

Lovar du att vara ärlig? Så när som på
Du heter: Belma
Smeknamn: Lennart, Bettan, Bell, Belms, Bellis, Bubica, Fesika und so weiter...

Låt som när du är ledsen sörjer till? A coat of many colors
Beroende av: Uppmärksamhet
Vad behöver du mest just nu: Sömn, semester och en händig karl

Vad tror folk om dig? Att jag är obildad (som svär så mycket) och farlig (har jag fått höra)
Stämmer det? Säg det... Farlig är jag inte, obildad kan diskuteras. Numer kan jag stoltsera med en hel hög med högskolepoäng i allt från Filosofi till Statsvetenskap men det finns alltid de som kan mer och har läst mer
Vad får du oftast komplimanger för? Min klädstil, sminket och accessoarerna. Samt my GREAT t&a (tits&ass för de som känner sig vilsna)

Vad säger du för att imponera på någon? "I bet you I can throw this football over them mountains". Nejmen att jag sett alla Simpsons-, Futurama- och Family Guyavsnitt.
Hur imponerar man på dig? Genom att våga bjuda på sig själv, och att vara human och vänlig utan att man ska behöva be om det
Brukar du skratta för dig själv? Ibland så högt att folk på tunnelbanan ansluter sig

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej mitt underbara lilla hjärta! Förlåtom jag störde dig imorse. Nu är det spikat! Jag kommer till Sthlm på lördag! Och det ska bli så kul att få se dig och få krama dog och få höra ditt underbara skratt! Vad kan vara en bra tid? Vad passar dig? Jag ska träffa mamma innan men det är faktiskt så att du är viktigare!"
Var bor du? Gnesta
Trivs du där: Absolut. Hade gärna flyttat närmare stan men sådana här bostäder växer ej på träd så jag blir kvar

Äger du några converse: Fyra par
Sprit, cider, vin eller öl: Rött vin eller rosé om det är varmt ute
Vad har du för mobil: En Samsung i600 och en Samsung F110 miCoach

Nästa mål i ditt liv: Resa till Kina
Hur svarar du i mobilen: "Myello", "Ja det är Belma" eller "hallå".
Vem ringde du senast? Stefan

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi kanske får ses på söndag med
Antal timmar sömn inatt: Runt 4½
Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Typ
När mår du bra: När jag får vara jag, utan ramar
När blev du fotad senast: Igår, mamma tog kort med den nya kameran de fick av mig på sin twentieth year anniversary

Hur känner du dig nu: Trött, i kroppen men pigg i huvudet och väldigt glad
Vanligaste färg på dina kläder: Jeans, rosa, orange, turkos och vit
Vad tycker du om fötter: Kan man tycka till om fötter?

Vad saknar du: En fläkt
Favorit dryck på morgonen: Kaffe, juice och smoothie
När brukar du oftast gå och lägga dig: Så väldigt olika

Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott: Shopping
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Touch myself, all day long
Är du nöjd med ditt liv: Mycket
Vad är det värsta du vet? Tröga människor

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Mellan 2 och 3000 kr
Vad längtar du till? Semester BABY!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad är det finaste du fått? En mix tape med alla mina favorit ståuppare, jag blev rörd
Om fem månader: Jobbar på ett kvavt kontor och gör avstämningar
Om ett år?: Samma som ovan... halvårsbokslut ser alltid likadana ut

Du samlar på: Onödiga fakta
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma
Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Beror på när och varför
När grät du senast: Nån månad sen
Bär du glasögon eller linser: Glasögon

Har du piercing: Nej
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja

Är du bra på att laga mat: Ja, jag är passionerat förälskad i matlagning
Är du flygrädd: Inte ett dugg
Hur vig är du: Inte särskilt

Vilken är din favoritglass: Rocky Road
Tror du på ett liv efter döden: Nej
Bor dina föräldrar tillsammans: Mina biologiska, nej

Vilken ögonfärg har du: Gröna
Röker du: Ja
Hur ofta tränar/motionerar du: Går en runda varje dag numer
Vad är det viktigaste i livet?: Att vara lycklig och nöjd med sig själv och sina prestationer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0