Tvättmaskinen anländer


Jag äger numer alla vuxensaker man kan tänkas behöva. Tvättmaskin, check. Diskmaskin, check. Hemmabiopaket, check. Lägenhet, double check. Ett sparkonto, check. En weekendresa söderut, check. Två datorer och två tv:n, check and double check. Ett jobb jag vantrivs på, check and mate.

Jag slutar på TreStjärnor den 31/8. <Innan dess ska jag på suparsemester med Annelie och en finsemester med syrran till Gotland. Sen bär det av till Grekland för mer supande. Jag har behövt det, efter 2½ år av tyranni. Jag satt och tänkte innan, undrar om jag skulle börja sakna honom nån dag. Men jag skrattade så rått åt en del dumheter som varit och insåg att den perioden av mitt liv är över och jag kan återgå till att ha kewl. Och kewl ska vi ha. Redan nu i helgen. Boy-o!

/Kewk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0