Tonight, I'm cleaning out my closet


Halloj alla,

Herregud som jag städat och fixat idag. Nu återstår tvätt och ommöblering i vardagsrummet så är jag HELT klar med lägenheten. Nu ser den ut som min. Och luktar Belma, inte kattpiss. Courtesy of Oskar. Men han är borta nu och det är stanken med. Tacka vet jag klorin.
Mina båda walk in closets är rena och fina. Och där bor kläder nu. Inte allt skit som inte fick plats någon annanstans. De sakerna bor i svarta sopsäckar. I spared nothing. I killed my darlings, all of them.

Jag är fri. Även arbetsbefriad. Inte nog med att jag har semester, jag blev varslad på dagen då jag går på semester. 31/8 är min sista dag på Samsung. Maria och jag findrack på hennes underbara balkong, käkade grekiskt och somnade på varsin soffa till Transporter 1. Jason Statham, now THAT'S a MAN. :D

Nu ska jag gå och fördela tvätt, sen ska jag ta ett glas rosé. Kanske. Eller så blir det blott lite naptime. We'll see.

Nu vet ni i alla fall att jag lever än :)


/B

Kommentarer
Postat av: Lennart

Transporter, det är en film jag gillar. Ibland då jag behöver avreagera mig eller nåt, brukar jag tänka på den filmen, sätta mig vid ratten och blåsa på som Jason en stund. Sen mår jag så gott igen!

2009-07-23 @ 20:23:24
Postat av: Bellz

Herregud vad smart! Men mitt körkort är som bortblåst sen ett par år tillbaka så jag kan inte riktigt göra det längre. Inte lika spännande att vara arg på en buss, har inte samma effekt. Har jag märkt :/

2009-07-29 @ 13:46:18
URL: http://belmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0