Offer slot

Halloj alla,


Nu vet inte jag hur länge sen jag var hemma. Jag for i onsdags, skulle jag tro. Sedan dess har jag hängt på Marcus, Annelie och Fredzo0rz och Magz. Nu börjar det bli dags att åka hem till min lillaste katt och min disk som troligtvis inte tagit hand om sig själv då jag varit borta. Jag tror förvisso att jag bara har en kaffekopp som står men även den måste omhändertas innan jag far till jobbet imorgon.
Jag har firat. Som jag har firat det nya arbetet som inte hunnit börja ännu. Vi får väl se hur det ter sig, men jag har fått ett bra intryck så jag har höga förhoppningar om att det kan se bra ut. Restiden blir inte världens längsta heller och det är bara två transportmedel som jag behöver funta på var dag. Bekvämt som fasen med tanke på att alla tidigare arbetsplatser befunnit sig lika undangömda som the batcave. Utan en sjyrre Albert som kan serva en och bygga ihop dräkter och komma med tea och crumpets.
Men en god bok brukar funka på nåt vänster. Det med.

Oh well, nu har jag trängts med Fredzo0rz länge nog. Nu får det vara nog. Kanske ska jag kamma hans skägg en sista gång... sen bär det av till tåget!

To the Batmobile!

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0