Noctiphobia


Jag har äntligen fått namn för det som är. Jag är inte rädd för mörkret. Jag är rädd för natten. Mörker i ett utrymme är inga problem, natten. DET är problemet för mig.

Tack phobialist för etiketten! How swell.

Nu blir det sovtajm strax, för den här 'förkylningen' håller på att göra slut på mig. Och min så kallade "pojkvän" har inte en enda gång: hoppas du kryar på dig. Eller: behöver du något? Eller: det låter bedrövligt, hoppas det inte är nåt seriöst.

Men hans slampa är dum nog att teckna ett telefonabonnemang på 24 månader och han blir utom sig av ilska. Bra prioriterat Marcus, märks att du har mycket i huvudet. Det faktum att du kan knyta dina egna skor förvänar mig alltsomoftast. You got it going on!
Du är så tragisk. Så ömklig och ledsam att till och med den här febern är att föredra. Jag behöver fundera på hur länge jag kan vara ytlig. What can I say I'm bored and need entertainment. No offense. But there's no more to it than that. Never was.

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0